|
|
|
|
:: DESI ARTIKLER |
Jeg som muslim ønsker å skrive om mitt syn på terror:
Terror er forkastelig. Drap av uskyldige mennesker er ulovlig. Alle menneskers liv er verdifulle. Intet blod skal utøses ifølge Islam, hvis det ikke er i samsvar med retten.
Islam respekterer alle menneskers verdier og kulturer. Ingen skal settes utenfor. Alle skal leve i ett samfunn, i harmoni, fred og enighet. Alle er like verdt, uansett hudfarge, kjønn eller nasjonalitet.
De som dreper uskyldige mennesker og svilie mennesker i Islams navn, gjør det egentlig ingentings navn. Drap av uskyldige mennesker og sivile mennesker er ulovlig i Islam.
Islam sier et klart og tydelig NEI til terror Islam sier et klart og tydelig NEI til tvang. Islam sier et klart og tydelig NEI til drap av uskyldige mennesker og sivile mennesker.
Om vi leser Koranen og studerer Islam i tråd med de riktige tolkningene, vil vi finne ut at Islam er en fredelig religion. En religion for alle mennesker, både i østen og vesten. En religion som Islam, som er for alle mennesker både i østen og vesten, aksepterer ikke terror. Jeg fordømmer og tar avstand fra terror, og mener at terror ikke hører hjemme i Islam, men den er skapt av barbariske og egoistiske mennesker som ønsker seg makt og ære. Si din mening, Diskuter saken her!
|
|
|
|