Forside Ringetoner Logoer Forum Chat Event Radio
Tjenester Konkurranse Artikler eKort Links Nyheter eHandel Webdesign
MANDAG 6. SEPTEMBER 2010 Online brukere: 9                  SØKEORD:   SØK I:   
 :: ARTIKLER
 .: Nye Artikler
 .: Skriv Artikkel

.: Anmeldelser
 .: Artikler
 .: Informasjon
 .: Intervjuer
 .: Konkurranse
 :: SØK I ARTIKLER

:: DESI ARTIKLER

Emne: Mitt syn på terror
Forfatter: Hussein Ali
Dato: 1.7.2006
Kategori: Artikler

Jeg som muslim ønsker å skrive om mitt syn på terror:

Terror er forkastelig. Drap av uskyldige mennesker er ulovlig. Alle menneskers liv er verdifulle. Intet blod skal utøses ifølge Islam, hvis det ikke er i samsvar med retten.

Islam respekterer alle menneskers verdier og kulturer. Ingen skal settes utenfor. Alle skal leve i ett samfunn, i harmoni, fred og enighet. Alle er like verdt, uansett hudfarge, kjønn eller nasjonalitet.

De som dreper uskyldige mennesker og svilie mennesker i Islams navn, gjør det egentlig ingentings navn. Drap av uskyldige mennesker og sivile mennesker er ulovlig i Islam.

Islam sier et klart og tydelig NEI til terror
Islam sier et klart og tydelig NEI til tvang.
Islam sier et klart og tydelig NEI til drap av uskyldige mennesker og sivile mennesker.

Om vi leser Koranen og studerer Islam i tråd med de riktige tolkningene, vil vi finne ut at Islam er en fredelig religion. En religion for alle mennesker, både i østen og vesten. En religion som Islam, som er for alle mennesker både i østen og vesten, aksepterer ikke terror. Jeg fordømmer og tar avstand fra terror, og mener at terror ikke hører hjemme i Islam, men den er skapt av barbariske og egoistiske mennesker som ønsker seg makt og ære.

Si din mening, Diskuter saken her!

:: AVSTEMNING
Hva er ditt opprinnelses land
Norge
Pakistan
India
Sirilanka
Iran
Marokko
Andre
Vis resultat

Send kommentarer eller spørsmål til oss ved å benytte vårt kontaktskjema.
Alt innhold er opphavsrettslig beskyttet. © Desi.no 2001-2009. Se våre betingelser
Desi.no er ikke ansvarlig for meningsytringer som kommer frem i debattforum, intervjuer og andre innsendte artikler. Dette er vårt arkivforum og vi jobber med å rydde opp i innleggene våre, vennligst rapporter innlegg som er upassende